Продавець "МайШИНА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
343 відгуків
promo_banner
"МайШИНА"
+380 (67) 765-00-99

Парктронік D-089 Парктронік з LED-дисплеєм Парктронік iDial

-10%
  • В наявності
  • Код: d-089Bk

1 300 

1 170 

+380 (67) 765-00-99
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Парктронік D-089 Парктронік з LED-дисплеєм Парктронік iDial
Парктронік D-089 Парктронік з LED-дисплеєм Парктронік iDialВ наявності
1 300 1 170 
+380 (67) 765-00-99

Опис

Тип дисплея: світлодіодний

Тип датчика: ультразвуковий із функцією самодіагностики, роз'ємний водонепроникний конектор
Розміри датчика: 18,5 мм
Номінальна робоча напруга: 10V ~ 16V постійного струму
Робоча температура: -40C ~ +80C
Робочий струм: 20 ~ 220 мА
Ультразвукова частота: 40 ± 1 кГц
Відстань виявлення: 30 ~ 250 см
Точність вимірювання: 10 см

Колір датчиків: чорний

Функції: Звукове та цифрове сповіщення, регулювання гучності, вимкнення звукового сигналу

Комплектація: дисплей, блок керування, 4 датчики, установна фреза, проводина, скотч, посібник користувача

Помилки під час паркування здійснюють і досвідчені водії, не кажучи вже про початківців. На допомогу приходить хитромудрий електронний пристрій — парктронік. Будь-який випадок — і під час використання парктроніка, і під час використання камери заднього огляду. Необхідне певне тренування під час паркування з паркінгом і камерою заднього огляду. Велика кількість дрібних неприємностей відбувається через неправильне паркування, можливо, через брак встановленої на автомобілі камери заднього огляду (парктроніка). Для того, щоб паркуватися, не в'їхати в декоративний бетонний паркан — варто звернути свою увагу на парктронік, паркувальний пристрій. Коли в чомусь невпевнений, варто цього не робити. Але як бути з невпевненою під час паркування? Очевидно паркуватися потрібно і в цьому може допомогти камера заднього огляду. За допомогою цього хитромудрого електронного пристрою, що іменується так само парктронік, припаркувати машину можна успішно навіть у стані лінивості, у цьому й полягає принадність такого автоелектроніки, як камера заднього огляду. Потрібно пам'ятати, що сама по собі камера заднього огляду не припаркує ваш автомобіль замість вас. За кермом адже саме водій, а камера заднього огляду допомагає водієві безпечно припаркуватися в потрібному місці. Парктронік — зручний помічник і друг як водія-початківця, так і колишнього, що видував різновиди автолюбителя. Тому що від помилок не захищений ніхто. Щоб уникнути помилки, потрібен датчик паркування й умілі руки водія. Це і є основа формули успішного паркування за будь-яких обставин. Зараз переважно автомобілі престижних марок мають датчики паркування. Досвідчені водії тежськосправжня, тому їзда з парктроніком обов'язкова і для них. Парктроніки є продукцією різних виробників, а отже, мають місце зовнішні відмінності в системі індикації (ЖК-дисплей, світлова індикація, звукова індикація). Алгоритм оброблення інформації в паркутроніці має величезне значення, ця інформація надходить від датчиків. Ультразвукові сигнали, які відбиваються від перешкод — аналізуються системою та лягають в основу обчислення дійсної відстані до них. Має значення все, і дозволена здатність (є з огляду на сприйняття окремих об'ємів), і ступінь чутливості системи. Перші датчики паркінгу зробили революцію у світі паркувальних і біля паркувальних неприємностей. Відтоді багато води утекло, парктроніки стали інтелектуально утвореними та дуже чутливими. Варіанти конструкцій парктроніків тішать око. Саме важлива «задня півсфера», оскільки переважна більшість рухів під час паркування виконується заднім ходом. Найпростіші дешові системи популярні й зараз, ці парктроніки обладнані двома датчиками з досить низькою роздільною здатністю. Системи паркінга, обладнані численними датчиками, дають високу точність, але дорого коштують і є труднощі в їхньому встановленні на автомобіль. Рішення цієї дилеми — монтувати чотири датчики на парктронік спереду й стільки ж ззаду. У такий спосіб система паркування добре встановлюється на авто та її функціональність у процесі паркування має високий ККД. Розташування датчиків парктроніка та їх монтаж впливають на характеристики системи. Наприклад, потрібно враховувати товщину запаски на задніх дверях, вихідний фаркоп тощо. Все це успішно враховується в сучасних моделях паркінгів, що дає змогу використовувати такі системи паркування на джипах. Маленькі перешкоди в поперечних розмірах точно виявляються системою паркування. Статична зона виявлення та динамічна зона виявлення для таких парктроніків становить відповідно від 1.2 до 2 метрів. Система паркування з легкістю виявляє круглі, похилі та кутові перешкоди, навіть дуже маленькі. Датчики паркінгу монтуються в задній бампер і фарбуються під колір бампера, як штатні. Не помилиться той, хто нічого не робить — ця народна мудрість вказує на те, що навіть бивальні водії здійснюють помилки під час паркування свого авто, що тягне за собою мотузку втрати часу та засобів на ремонт. Тому датчик паркінгу або паркінг має бути встановлений у кожному автомобілі. Це не обговорюється, просто потрібно купити паркувальний пристрій у Києві та встановити на свій автомобіль. Ще раз: ви купуєте парктронік (датчик паркування) — він захищає вас від помилок під час паркування. Ніколи не варто недооцінювати можливість помилитися під час паркування. Датчик паркінгу може неабияк полегшити життя не тільки водіям-початківцям, а й билим. Сенс у тому, що припаркувати вдало машину не завжди виходить, для цього й придумали хитромудрі пристрої — парктроніки або паркувальні відеосистеми. Загальний принцип один — датчик паркування визначає відстань до перешкоди та подає сигнал. Паркувальні відеосистема — це теж парктроніки, тільки інформативніші пристрої. У принципі, припаркувати машину це справа техніки та навички, проте на практиці парктроніки багато разів виручали й бувалих водіїв. Паркувальні відеосистема неабияк полегшують завдання паркування, особливо в місцях, де вільного місця явно недостатньо, на вагу золота кожен сантиметр. Датчик паркінгу точно вловить і вчасно попередить вас про шкоду. Парктроніки досить прості в установленні в автомобіль, працюють надійно. Паркувальні відеосистема більш інтелектуальні, мають небольний екран і вселяють впевненість новачками під час паркування в тісних місцях міста. Коли датчик паркінгу подає сигнал про зап'ятовування, потрібно ще на нього зреагувати, водій у будь-якому разі має бути досить зосереджений. З появою парктроніків стало набагато менше прикритих дрібних аварій під час спроби припаркувати свій автомобіль. Безмежна перевага в тому, що паркувальні відеосистеми, на відміну від звичайних датчиків паркінгу та паркінгів, завдяки візуальній інформації дають водієві більше шансів уникнути неприємностей під час паркування. З погляду ціни — вартість гарного датчика паркування або повноцінної паркувальної відеосистеми набагато менша від вартості ремонту після невдалого паркування.

В зараз дороги переповнені різноманітним транспортом і водії, здебільшого початківці, а іноді й досвідчені, дедалі частіше стикаються з проблемою складного паркування. Наприклад, коли Ви паркуєтеся, враховуєте відстань і до того, хто стоїть ззаду, і до автомобіля, що стоїть попереду, а після повернення виявляється, що виїхати зі стоякового місця без нанесення будь-яких пошкоджень своїй або чужій машині практично неможливо. Саме в такій ситуації парктронік є незамінним пристроєм, який сповіщає водія про перешкоди, що розміщені спереду та ззаду автомобіля, а також інформує про відстань до них. Паркувальний радар покликаний полегшити процес паркування в разі обмеженої маневровості. Призначення парктроніка Для багатьох водіїв парктроніки — це непотрібна річ і зайві витрати. Раніше обходилися ж без цього пристосування і нічого, вважають вони, навіщо купувати щось додатково, якщо є дзеркала в машині. Але раніше й такої кількості автомобілів не було й з паркочними місцями особливих проблем не виникла. Зараз же паркувати свій автомобіль доводиться там, де це здається майже нереальним. До того ж раніше просто не було такого розумного пристрою, а якби було, всі його почали б використовувати вже тоді. Зараз встановити парктронік не становитиме труднощів, так чому б усе не спростити? Підбираючи для свого авто паркінговий радар, можна й розтертися, моделей багато та ціни у всіх різні. Парктроніки розділяють на два види: комбіновані (встановлюються відразу та ззаду та спереду автомобіля) і звичайні (встановлюються або спереду, або ззаду зазвичай під час встановлення звичайних воліють ставити ззаду). Також ці пристрої відрізняються кількістю датчиків. Чим менше датчиків, тим дешевша модель. Але краще трохи переплачувати й взяти пристрій, у якому датчиків від трьох і вище. У чому ж позитивні покупки такого пристрою? — купуючи парктронік, Ви зможете без проблем припаркувати автомобіль, навіть якщо місця буде зовсім небагато. - Парктронік полегшить паркування за поганої погоди, коли вікна запотітелі або, якщо це зима, то обмерзли. - Парктронік допоможе швидко зупинитися, здаючи назад, якщо раптово з'явиться дитина. - Також парктронік рекомендований водіям, які ще не дуже впевнено відчувають своє авто. - Потрапивши один раз, Ви заощадите надалі на ремонті бампера. Основні елементи парктроніка Найголовнішим пристроєм є електронний блок. Він відповідає за всю роботу парктроніка, і він керує роботою всіх систем паркувального пристрою. У завдання електронного блока входить попередження про можливу несправність парктроніка. Якщо трапиться така ситуація, то він негайно подасть відповідний сигнал водієві. Основні елементи паркувальних пристроїв: - електронний блок керування; - індикатори відстані з однією шкалою; - індикатор відстані з двома шкалами; - індикатор із двома шкалами та цифровим зазначенням відстані; - рідкокристалічний дисплей; - врізний датчик. За виявленням перешкод стежать датчики. Вони встановлюються на задньому або передньому бампері автомобіля й принцип їхньої роботи ґрунтується на ультразвукових хвилях. Вони постійно випромінюють хвилі, і коли в зону їхньої дії потрапить сторонній предмет або перешкода, то вони подають сигнал на електронний блок. Той, так само, розраховуючи по довжині хвилі відстань до перешкоди, і повідомляє про це водієві. Залежно від конструкції парктроніка, він може мати різну кількість датчиків. Їх кількість може становити від двох до восьми штук. Тут усе гранично просто, чим більша кількість датчиків, тим більша точність парктроніка. Два датчики. Парктроніки з двома датчиками виявлення перешкоди є найдешевшими, а отже, доступними для будь-якого автолюбителя. Брак лише один — через малу кількість датчиків, можуть утворюватися так звані "мертві зони". Ці датчики можуть просто не побачити деякі предмети малої товщини, які не є в зоні дії датчиків. Приклад цього випадку показаний на малюнку нижче. Паркувальний пристрій із двома датчиками може не виявити вертикальний стовпчик, що розташований у мертвій зоні. Три або чотири датчики. Парктронік із цією кількістю датчиків є оптимальним за співвідношенням ціна-якість. За наявності чотирьох датчиків виявлення перешкоди унеможливлюється утворення "мертвої зони". Кількість датчиків у цьому разі (три або чотири) залежить лише від конструктивних особливостей автомобіля. Шість датчиків. Під час встановлення парктроніка із шістьма датчиками виявлення перешкод чотири — встановлюють на задній бампер автомобіля, а два інші — на передній. В підсумку, парктронік розпізнає перешкоди не тільки ззаду автомобіля, а й спереду. А це означає менший ризик пошкодити Ваш автомобіль. Також деякі типи парктроніків із шістьма датчиками мають перемикач, під час увімкнення якого в потрібне положення, активується система виявлення перешкод або тільки спереду, або тільки ззаду. Вісім датчиків. Принцип той самий, що й у системи із шістьма датчиками, тільки тут чотири датчики встановлюються спереду. Парктронік із восьмима датчиками є найдорожчим і водночас найнадійнішим у виявленні перешкод. Але є невелика особливість. Щоб не відвертати увагу водія під час руху вперед, паркувальний пристрій активізується лише під час натискання на педаль гальма. Водночас він повідомляє про запобігання тільки у разі його виявлення. Це зроблено теж, щоб не відвертати увагу водія. Також система після кількох секунд після початку руху самостійно вимикається. Цей проміжок часу може варіюватися від 15 до 20 секунд. Деякі парктроніки з восьмима датчиками мають спеціальний вмикач, який вмикає систему виявлення перешкод лише під час натискання водіїв на спеціальну кнопку. У народі парктронік із датчиками на передньому та задньому бампері отримав назву "парктронік по колу". Способи кріплення датчиків на бампері Датчики паркувального пристрою можуть кріпитися до бампера врізним і накладним способами. Для встановлення врізних датчиків просвердлюються отвори в бампері. Після чого датчики вставляються в ці місця й закріплюються. Цей спосіб кріплення є найпоширенішим. Накладні датчики не вимагають жодних підготовчих робіт — вони просто приклеюються на бампер машини. Але такий спосіб встановлення не заслуговує довіри, оскільки під час миття автомобіля під тиском ці датчики можуть відклеїтися. Те, що вони легко встановлюються і є їхньою головною перевагою, але застосовуються вони куди рідше. Розміщуються датчики мають точно горизонтально відносно землі та не менш ніж 50 см від її поверхні, інакше вони можуть реагувати на дорогу, як на перешкоду. Якщо бампер нерівний або нахилений, то під час встановлення датчиків необхідно підкладати спеціальні проставні кільця. Якість встановлення датчиків відіграє важливу роль у подальшій працездатності паркувального радара. Світлові індикатори для парктроніків Парктронік для попередження про небезпеку, що наближається, мають світлові та звукові сигнали. Як звуковий сигнал використовується біпер, який видає писк у разі небезпечного наближення до перешкоди. І чим менша відстань до перешкоди, тим вища частота сигналу біпера. Вже за безпосередньої близькості та небезпеки (це приблизно 30 см) біпер пищить уже безперервно. 1. Світлодіоди, які змінюють колір залежно від відстані до перешкоди. Наприклад, зелений колір світлодіода означає, що до перешкоди ще більша відстань, або його зовсім не виявлено. Жовтогарячий сигнал — небезпека вже близька, а червоний — уже безпосередньо поруч, далі рухатися дуже небезпечно. 2. Шкала з поділками. Чим більше горить кількість поділок, тим ближче небезпечна перешкода. Також замість шкали може бути цифровий індикатор. Але головна їхня особливість — це наявність двох шкал, одна з яких сигналізує про перешкоду праворуч, а інша зліва. Це набагато полегшує процес паркування й допомагає виявити, з якого боку перебувати небезпеку. Для нормальної роботи в такій ситуації парктронік має мати не менш ніж два світлові індикатори. Один буде вказувати відстань до стіни, інший — до автомобіля, розташованого ззаду. 3. Рідкокристалічний екран. Ним обладнуються тільки найпередовіші моделі паркінгів, оскільки екран підвищує загальну вартість усього комплекту парктроніка. Найбільш популярними серед автолюбів є парктронік із камерою заднього огляду. Їх випускають відомі фірми Sho-me і Parkmaster. 4. Парктронік із проєкцією на лобове скло. Відстань до перешкоди виводитися прямо на лобове скло авто. Це набагато зручніше від традиційного парктроніка, тому що не відвертає увагу водія від дороги, адже вся інформація є перед його очима. Також на лобове скло може виводитися поточна швидкість. Парктронік із проєкцією на лобове скло є не дешевим. Переваги та вади парктроніків Переваги парктроніка очевидні — він вагомо спрощує процес паркування автомобіля, дає змогу максимально точно та безпечно припаркувати його в обмеженому просторі, не пошкодивши водночас свій або чужий транспорт. Парктронік може розпізнати практично будь-який предмет на своєму шляху — чи це глуха стіна, скляна вітрина, чи невеликий пруток, чи то щоб він відтворював ультразвукові хвилі хоч на один із датчиків. Паркувальний радар, що розміщений у справному стані, може розпізнати перешкоду на відстані 1,5 м, а подасть сигнал про негайної зупинки, коли ця відстань скоротиться до 0,5-0,1 м. Використання цього пристрою особливо актуальне для водіїв-початківців, коли досвіду паркування практично немає, тобто людина не знає, як правильно паркуватися заднім або переднім ходом. До вад можна віднести те, що парктронік неправильно сприймає похилу поверхню — вважає її перешкодою. Але цьому є пояснення — кут відбиття завжди залежить від кута падіння. Тому якщо на шляху є труба, пандус для спуску колясок біля магазину та подібні предмети з похилою поверхнею, то переданий датчиком ультразвуковий імпульс просто попрямує «в нікуди» і парктронік не помітить перешкоди. Але тішить, що такі перешкоди трапляються нечасто та здебільшого їх можна помітити в дзеркало заднього огляду. Крім цього, датчики можуть некоректно реагувати на туман, тому що дрібні водяні частинки також неправильно відбивають ультразвукові хвилі. Дуже цікавим фактом роботи парктроніків є те, що у разі потрапляння ультразвукових імпульсів на людину в хутряній шубі сигнал поглинається хутром — тобто датчики на нього не реагують!

Характеристики

Основні
Стан Новий
Тип Парктронік на 4 датчика
Діаметр датчиків   18.5 мм
Країна виробник Китай
Самопрограмування   Ні
Регулировка громкости   Регулювання+відключення
Гарантійний термін   12 міс
Оповіщення Звукове, Світлове
Дисплей парктроника   LED дисплей
Вологозахист   Так
Самодіагностіка   Так
Виробник   Idial
Точність вимірювання   10 см
Комплектація Установча фреза
Діапазон вимірювань від 0 до   2.5 м

 

Колір датчиків -чорний 

Характеристики

Основні
Країна виробникКитай
ВологозахистТак
Гарантійний термін3 міс
Дисплей парктроникаLCD дисплей
КомплектаціяУстановча фреза
ОповіщенняЗвукове, Світлове
Регулировка громкостиРегулюється
СтанНовий
ТипПарктронік на 4 датчика
Користувальницькі характеристики
Діаметр датчиків205
Технічний стансправне

Інформація для замовлення

  • Ціна: 1 170 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner